मैनका मान्छेहरु


                काममा कतै गइरहेको बेला गाडी दुर्घटना भएर अचानक पतिको आँखा गुम्यो । पत्नीले आवश्यक सेवा सुश्रुवा गरी । पति तङ्गि्रएपछि कमाइका लागि आफैँ काममा जान थाली । ढिलो हुँदा कहिलेकाहीँ कुनै अर्को पुरुषले उसलाई मोटरसाइकलमा राखेर घरसम्म ल्याइदिन थाल्यो । पतिको मनमा शंकाको आगो सल्कियो । सोध्दा पत्नी र्झकन थाली । दिउँसो एकालापमा बस्ने पतिलाई शंकाले जलाउँदै गएपछि उसले बदला लिने अठोट गर्‍यो । बेलुका पत्नीले आफूलाई बनाएर दिएको चियामा विष मिसाएर उसैलाई खान बाध्य बनायो । बेहोस भएपछि मटि्टतेल खन्याएर आगो लगायो । मरिसकी भन्ने भएपछि छिमेकीहरु हारगुहार गर्‍यो । अस्पताल पुर्‍याइएकी ऊ भोलिपल्टै मर्छे । तर मर्नुअघि उसले डाक्टरलाई भनेर पतिका लागि आँखा दान दिएकी हुन्छे । त्यो कुरा उसले आँखा देख्ने भएपछि मात्र थाहा पाउँछ । त्यसपछि उसको मनोदशा कस्तो होला ? सम्झँदा पनि आङ जिरिङ भएर आउँछ ।हो, कथाकार हरिमाया भेटवालको कथासङ्ग्रह ‘मैनका मान्छेहरू’ भित्र यस्तै मर्मस्पर्शी कथाहरु छन् । पढ्दापढ्दै गला भरिएला जस्तो हुन्छ । आँखा रसाउन थाल्छन् । मन कटक्क हुन्छ । सङ्ग्रह भित्रका १८ मध्ये सबै त नभनौं तर सुरुमै शारांश उल्लेख गरिएको ‘आँखाहरु मरेका छैनन्’ कथा साँच्चै स्तरीय छ । नेपाली समाजका पुरुषहरुको आडम्बर र नारीहरुको प्रेमलाई मिहिनपारामा प्रस्तुत गरिएको यो कथामा आर्ट फिल्म बनाउने हो भने साँच्चै ऐतिहासिक काम हुनेछ ।
नाटक लेखनमा खडेरी पर्दै गएको नारी उपस्थितिलाई मलजल गर्दै आएका हरिमायाका कतिपय नाटकले प्रर्दशनको रेकर्ड नै बनाएका छन् । २०६३ मा ‘दोस्रो दर्जा’ शीर्षकको कथासङ्ग्रह प्रकाशित उनको पछिल्लो संग्रहमा भने समाजका विपन्न एवम् सिमान्तकृत वर्गका पीडा र भोगाइ समेटिएका छन् । उनी कथामा आफू हावी हुन चाहँदिनन् । बरु बोली नभएकाहरुको बोली बोल्न मन पराउँछिन् ।‘हत्कडी’ बेश्याको आरोप लगाएर बेलाबखत प्रहरीले पक्राउ गर्ने सहरिया यौनकर्मीहरुको कथा हो । कथामा कुन बाध्यताले महिलालाई यौनको पसलसम्म डोर्‍याउँछ भन्ने मात्रै होइन, ती यौनकर्मीहरुलाई हत्कडी लगाएर उनीहरुसँगै सुत्नेहरुलाई स्यालुट हान्ने प्रहरीको कार्यशैलीको भण्डाफोर नै गरिएको छ । पुलिसले पक्रेर वेश्याका रुपमा अघि सारिएका विवश महिलाहरुको फोटो खिचेर आफ्नो सन्चारमाध्यममा स्कुप मार्नेहरुलाई यो कथाले कठोर ब्यङ्ग्य गरेको छ । यो कथा पढ्ने हो भने वेश्याहरु बारेको समाचार लेखनको वर्तमान शैली नै बदलिन सक्छ ।
‘यात्रा’ आफ्नै कमाइले जहाज चढेको अनुभव सँगाल्न हिँडेकी एउटी बृद्धामाथिको कथा हो । आफ्ना बृद्ध बाबुआमाको इच्छाको वेवास्ता गर्ने छोराछोरीलाई यो कथाले कठोर कटाक्ष गरेको छ । ‘विवाह’ समलिंगी बिहे गर्नेहरुका बारेमा छ । जे होस् हरिमायाको विषय छनोटशैली साँच्चै आरिसलाग्दो छ ।सडकमा बसेर मकै बेच्दै गुजारा चलाउने महिलामाथि लेखिएको ‘फोटोफ्रेम’ अर्को मार्मिक कथा हो । देशमा भएका परिवर्तन र क्रान्तिले निम्नवर्गलाई समेट्न नसकेको तीतो यथार्थलाई कलात्मक बान्की दिइएको यो कथामा सहिदलाई कसरी बिर्सिइन्छ भन्ने पनि देखाइएको छ । रातभरि उडुसले टोकेर सुत्न नसकेकी ती बृद्धा मकै बेचेर आएको कमाइबाट जव उडुस मार्ने औषधि किन्न जान्छिन्, पसले भन्छ- लोग्नेमान्छे लिएर आउनोस् तपाईँलाई दिन मिल्दैन । लाग्छ, यो कथा पढ्दा कुन पाठकको मन कटक्क हुँदैन ?साझा प्रकाशनले पछिल्लो समय निकालेर केही किताबको छनोटस्तर, मूल्य र सजावट हेरर निराश भएको पंक्तिकारलाई यो सङ्ग्रह भित्रका विषयले केही राह्रत दिएको छ । तर संवादहरुलाई कमा भित्र नछुट्याइ व्याख्यान जसरी प्रस्तुत गरिनु तथा कतिपय कथामा सन्दर्भ परिवर्तन हुँदा समेत अनुच्छेदहरु नछुट्याइनुले साझा प्रकाशनका कर्मचारी लापर्वाही गर्न थालेको आरोपलाई पुष्टि गर्छन् । झूर सजावट गरिएको कूल १२० पृष्ठको यो सङ्ग्रहको मूल्य १७६ पनि अचाक्ली लाग्छ ।
यद्यपि विषय छनोटका दृष्टिले हरिमायाको शैली उत्कृष्ट छ । विषय एकसे एक लागे पनि कतिपय कथामा बुनाई-शैली परम्परागत ढर्राबाट गुजि्रएका छन् । विम्बहरु दोहोरिएका छन् । विषय छनोटसँगै प्रस्तुतिमा पनि नयाँ बान्की दिने हो भने हरिमायाले पाठकमा आफ्नो अलग छाप बनाउने निश्चित छ । उनका लागि यो कुरा असम्भव पनि छैन ।

0 comments

Post a Comment

Blog Archive

Join Us On Facebook

Please Wait 10 Seconds...!!!Skip
Powered by Blogger.

Text Widget

यो ब्लगको साथी बन्नु होस्

My Friend Blog List

Hello

Download

Online Friends

धेरैले पढ्नु भएको